diumenge, 28 de març del 2010

Motor llest!

Bé, finalment no vam poder acabar la feina de canviar la junta la setmana pasada, perquè no teniem silicona selladora però avui he pogut acabar-ho.
De fet la operació no ha estat complicada, es podria resumir en desmontar, netejar, canviar la junta, posar silicona selladora resistent a la temperatura (NURAL 28) i tancar.

Com es pot veure també hem fet una feina de neteja important. Tot sigui perquè durant el viatge tinguem els mínims problemes!
Algunes fotos del procés... (A l'entrada anterior es pot veure quina pinta tenia)

Just al acabar d'obrir la tapa, vam trobar la junta recremada i enganxada, oli per a tot arreu...

Primer de tot netejar bé el costat del bloc fins que ha quedat ben brillant

Després afegir la silicona selladora (no era imprescindible)

Posem la tapa, apretem els cargols i llestos!


Ja de passada hem netejat una mica la tapa de balancins (KH7 i molta paciència)... El resultat no està malament del tot.

Apa, si mai perdeu oli (el motor del vostre cotxe) ja sabeu com s'arregla!